Comandes
L'article desitjat està disponible en un determinat color/una determinada talla?
Pots veure de seguida a la nostra botiga en línia si un article està disponible. En seleccionar el color i la talla, et vam mostrar directament quina variant de l'article es troba encara en el nostre magatzem. Per a aquest fi, n'hi ha prou amb seleccionar la variant desitjada.
A la botiga no trobo l'article que estic buscant. Ho podeu demanar?
Per descomptat, només necessites enviar-nos un correu a través del nostre formulari de contacte i dir-nos el que necessites. Ho gestionarem el més ràpid possible.
He rebut un article que no correspon a la meva comanda. Què haig de fer ara?
En cas que, malgrat el nostre acurat control de qualitat, haguessis rebut un producte equivocat, et reemborsarem l'import pagat o te'l canviarem pel correcte. Naturalment, ens farem càrrec de les despeses d'enviament.
Tinc problemes en fer la meva comanda. Com puc rebre ajuda?
Naturalment, és difícil dir-ho així. El nostre Servei d'atenció al client t'ajudarà amb molt de gust en cas de preguntes generals sobre el procés de comanda. Cerca la secció de contacte o envia'ns un whatsapp.
Puc modificar posteriorment / anul·lar la meva comanda?
Només podem anul·lar la teva comanda fins a un determinat punt del procés d'empaquetat i expedició. Posteriorment ja no és possible l'anul·lació. No obstant això, tingues en compte que la teva comanda ja estarà preparat per a l'enviament unes poques hores després que ens hagi arribat. Per tant, posa't en contacte amb nosaltres el més ràpid possible si desitges fer una anul·lació. Desgraciadament no podem aplicar cap canvi en la teva comanda, atès que, en aquest aspecte, també estem lligats a les condicions de contractació dels nostres proveïdors de serveis de pagament.
Pagament
Com puc pagar?
Aquí trobaràs una vista general dels mètodes de pagament possibles. Els mètodes de pagament disponibles per a la teva compra es mostraran durant el procés de comanda.
Puc enviar el rebut del pagament per fax o per correu electrònic per a agilitzar l'enviament?
Comprenem naturalment que vols rebre el teu paquet al més aviat possible.
No obstant això, no podem accelerar el procés d'enviament, encara que ens facis arribar un rebut del pagament.
He rebut un requeriment de pagament malgrat haver pagat la factura
Perdona, no ho hem fet amb mala intenció!
Si us plau, comprova que hagis transferit l'import de la factura al compte bancari imprès en la teva factura actual. Per a la compra amb factura, les dades bancàries són diferents.
On trobo la meva factura?
La factura la podràs descarregar en la teva àrea d'usuari en tot moment. Si no la trobes, si us plau, dirigeix-te per a aquest fi al nostre servei d'atenció al client.
Què és el codi de seguretat de la targeta en el pagament amb targeta de crèdit/dèbit?
El codi de seguretat es troba en el revers de la teva targeta de crèdit/dèbit, al costat del requadre de la signatura
Lliurament i enviament
La meva comanda ja ha estat enviat?
El dia de l'enviament a la nit t'enviarem per correu electrònic una confirmació de l'enviament amb un enllaç que et permet seguir la teva comanda. Si tens un compte de client, també pots seguir l'estat actual de l'enviament en el teu "Historial de comandes".
Quan s'enviaria la meva comanda?
Generalment enviem el teu paquet el següent dia laborable si la teva comanda ens arriba durant el matí. En cas que fessis la teva comanda a la tarda o nit, te l'enviarem el segon dia laborable després. Durant els períodes de promoció (fases de rebaixes), l'enviament es pot retardar una mica. Tingues també en compte que el nostre departament de logística està tancat el cap de setmana i les comandes que ens arribin el divendres a la nit només es podran processar el dilluns.
A quins països envieu comandes?
Actualment estem centrats en el mercat Español i només enviem paquets dins d'Espanya. Potser en un futur ampliem el nostre mercat i ens obrim a Europa.
A quant pugen les despeses d'enviament?
L'import de les despeses d'enviament depèn del destí del paquet. Actualment oferim enviament gratuíto dins d'Espanya a partir de 49€
Què haig de fer en cas d'un mal causat durant el transport?
Si us plau, en rebre el teu enviament, comprova de seguida que està complet i es troba en bon estat i rebutja la recepció en cas de detectar danys visibles. Podràs contactar amb nosaltres a través del nostre formulari
No estic a casa durant el dia; podré rebre la meva comanda en una altra direcció?
No hi ha problema: en el procés de comanda tens la possibilitat d'indicar una adreça de lliurament que difereixi de l'adreça de factura. No obstant això, tingues en compte que no podem fer enviaments a caselles postals.
He fet diverses comandes. És possible reunir-los en un només?
Tramitem cada comanda al més aviat possible. Per aquest motiu, desgraciadament no és possible reunir posteriorment diverses comandes.
Lliurament i enviament
He rebut un article defectuós; com haig de procedir?
Vaja, això no hauria d'ocórrer. Per tant, et demanem abans de tot que disculpis les molèsties. En cas d'una reclamació sota garantia ens esforcem al màxim per a tu! Contacta amb nosaltres a través del nostre formulari i segur que te'l solucionarem
Em retornareu els meus diners?
En cas d'una reclamació justificada sota garantia disposes del dret legal d'esmena. Si això no fos possible, et reemborsarem els diners que has pagat.
Devolució
Puc retornar articles si no m'agraden o no em queden bé? On puc obtenir el franqueig per al paquet? Com haig d'embalar el paquet per a la devolució?
Naturalment, ens pots retornar articles si no t'agraden o demanar-los de nou en una altra talla.
Tens un resum de tota la informació en la nostra pàgina Devolució.
Puc retornar diverses comandes en un mateix paquet?
Sí. Si desitges retornar articles de diverses comandes o has rebut el lliurament de la teva comanda en diversos paquets, pots fer la devolució en un únic paquet. Col·loca simplement tots els articles que vols retornar en un paquet, adjunta els volants de devolució emplenats i pega una etiqueta de devolució en l'exterior del paquet.
Puc canviar articles?
No és possible el canvi directe amb compensació del pagament. T'agrada un article, però volguessis rebre'l en un altre color o una altra talla? No hi ha problema: pots fer-nos arribar simplement l'article que no vols com a devolució. Seguidament pots fer una nova comanda de l'article a la botiga en línia o a través del nostre Servei d'atenció al client. A la botiga en línia pots veure de seguida si l'article encara està disponible en el color i la talla que desitges.
Tens un resum de tota la informació en la nostra pàgina Devolució.
Com em reemborsareu el preu de compra si retorno alguna cosa? Quan rebré el reemborsament del preu de la meva devolució?
Et reemborsarem el preu de compra en un termini de 7 dies des de la tramitació de la teva devolució per la mateixa via que vas utilitzar per al pagament. Si us plau, no reverteixi tu mateix els imports pagats per domiciliació de pagaments, ja que això causa despeses elevades.
He rebut un article que no correspon a la meva comanda. Què haig de fer ara?
En cas que, malgrat el nostre acurat control de qualitat, haguessis rebut un producte equivocat, te'l canviarem naturalment de seguida. Si ho prefereixes, et podem reemborsar el preu de compra. Retorna'ns l'article incorrecte amb una nota en el volant de devolució ("Informació de servei"). Naturalment, ens farem càrrec de les despeses d'enviament.
Contacte amb el servei d'atenció al client
Tinc una consulta o un problema. Com puc rebre ajuda?
Dirigeix-te simplement al nostre servei d'atenció al client. Ens trobes de dilluns a divendres de 09.00 a 17.00 hores per telèfon a través de +34 608 536 805. També pots escriure'ns un missatge amb l'ajuda del nostre formulari de contacte